|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| Author |
Message |
Selon
|
Posted: Fri Sep 18, 2009 22:41 |
 |
|
Moikka...
Ajattelin heittää viestin,kun eilen löysin tämän sivun ja tämä osottautui ainakin näin alkunäkemältä mieleeni.En tiedä onko tämä hubi osoite minkä täältä löysin tarkoitettu aivan Oululaisille.Nimi kuitenkin viittaa,missä on hubin kotopaikka.Eipä sillä niin väliä ole.Itse olen hiukan pohjoisempaa,mutta tunnen jotakuten Oulun.Kuitenkin olen liittänyt tämän osoitteen tuonne omaan DC++ ohjelmaan ja para aikaa jaan sinnepäin tätä omaa tavaraa.Toivon näin jatkuvan samalla tavalla.
Mulla oli DC käytössä alkujaan,mutta sitten siirryin tuonne trakkeripuolelle.uTorrent ohjelmaa käytin runsaan vuoden verran ja nyt olen siirtynyt takaisin DC++ käyttäjäksi.Onpa siinä kokemusta tuosta trakkeri hommasta jonkun verran.Ainakin mulle tämä DC on vaivattovampi ja helpompi käyttää,mitä oli tuo trakkeri sivuilla ravaaminen.Tämä on siis minun näkökantani tähän asiaan.Eikä tämä syö levytilaa niinkuin edellämainitsemani systeemi.Joku sanoo,että varsinkin elokuvissa näkyy ero trakkereilta imutetuista verrattuna hubeihin.Trakkereiden eduksi.En osaa sanoa,mutta ainakin nyt muutamat elokuvat joita olen ladannut tuolla DC ohjelmalla,on mielestäni ihan kunnollista tavaraa!!
Itselläni on nyt jaossa 98,0Gt tavaraa ja kaista nopeus on 100Mbit.Liittymä:Extra 100M/10M.Sillä sanoin tämän,että voisitteko neuvoa tai antaa ohjeita miten tuota DC:ä tulisi hienoäätää tai muuten asetuksia muuttaa,jotta siitä saisi parhaan hyödyn esiin.Niin jaossa kuin latauksessa.Osaan jakaa,ladata ja yleensä käyttää,mutta haluaisin hiukan säätää sitä paremmaksi,jos se vain olisi mahdollista.Mitä voisitte neuvoa tai opastaa????
Olen yleensä laittanut säädöt sen mukaan,siis yleiset mitä olen löytänyt jostain ohjeista.Mutta tällaista tarkempaa ohjeistusta en ole löytänyt.Esim.latauspaikat"Slotit" Miten ja kuinka monta siihen tulee merkitä.Melkein itse olen hatusta vetänyt tai luultavasti jostain ohjeesta katsonut,niin olen merkinnyt 5.
Eräs asia on,kun aukaisee nuita hubeja.Onko siinä joku määrä mitä ja kuinka monta saa aukaista kerralla.Muistini mukaan eilen luin jostakin viestistä,jossa keskusteltiin tästä.Oliko se täällä vai jossain toisella sivulla.Itse aukaisen noin 5-6 hubia.Onko tähän mitään ohjeistusta?
Kun täällä puhutaan tunnuksista!Mitä ne on?Liittyykö tämä tähän kun menin teidän osoitteeseen ja sieltä ominaisuuksien puolelta löytyi:Salasana ja kuvaus!!!Siis DC ohjelmalla,mihin olen liittänyt tämän osoitteen.
Suurimmaksi osaksi olen käyttänyt hubeja,mitä olen löytänyt tuolta "Julkiset hubit" Sinne olen muutamia osotteita lisännyt.Tämä teidän hubiosoite oli mukava lisä kaiken kaikkiaan.
Tässäpä tuli jonkun verran tekstiä.Jatkoja |
|
|
|
 |
Maicom
Site Admin

Posted: Sun Sep 20, 2009 23:06 |
 |
|
Moro.
Suosittelen tutustumaan seuraavaan sivustoon http://www.p2p-wiki.org/index.php/DC siellä on kattavat ohjeet ja selvästi kuvitettuna.
Tunnuksia tarvitaan jos hubi on niin sanottu privahubi eli ei julkinen sisälle pääsee vain jos rekisteröity käyttäjäksi. Näitä hubeja ei yleensä löydä hubilistoilta.Meidän tunnuksia vaativa hubi on lopetettu eikä kyseistä privahubia enään ole FFS-network ketjussa jos nyt enään voidaan ketjuksi nimittää  _________________ ###############################
Finnish Fast*Speed Network
###############################
I'm gonna download until there is nothing left to download... |
|
 |
|
 |
Selon
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 4:22 |
 |
|
Kiitoksia tiedoista.
En kylläkään mitään tunnuksia vielä tarvi.Vain ihmetteli mistä on kysymys,kun nuo tunnukset tuli esiin monessa viestissä.. |
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
phpBB skin developed by: John Olson